Publicat de: ludmilag | Octombrie 9, 2009

Sânge pentru fraţi

„Sânge pentru fraţi”, aşa am numit acţiunea de azi, vineri, 9 octombrie, noi, membrii GIRB. De dimineaţă, zece membri am mers la Centrul de transfuzie a sângelui din Suceava şi am donat sânge pentru fraţii noştri din România.

sos

Prin această acţiune am oferit o şansă la viaţă pentru mai mulţi oameni. Cantitatea de sânge donată o singura dată, de la o singură persoană, se pot extrage elementele care pot salva vieţile a trei pacienţi.

în asteptarea colegilor

în asteptarea colegilor

Ferciti ca am salvat zeci de vieţi omeneşti

Ferciti ca am salvat zeci de vieţi omeneşti

băieţii donatori

băieţii donatori 🙂

PetruSandu

Responses

  1. Felicitari pentru initiativa si multe multumiri din partea sucevenilor. Bravo voua!

  2. no kikat nime în comă?

  3. BRAVO tre sa ma duc si eu nam stiut de sos

  4. pentru prima data a fost destul de bine!

  5. acesta abia a fost startul campaniei – ce-i mai interesant urmează 🙂

  6. Dintotdeauna mi-am dorit sa faca asta si iata c-am facut-o. Poate c-am salvat undeva o viata…mai bine zis impreuna am salvat 10 vieti!
    Bravo GIRB!
    P.S. Bravo baieti ca ati avut curajul!

  7. Vreau si eu mine in excursie dar nu voi putea merge… ce rau imi pare… 😦

  8. dar nimeni nu pleacă în excursie – plecare la Ipoteşti se amână până la prima bursă ! 🙂

  9. pe mine nu ma primesc! cica trebuie sa mai mananc! :((

  10. Maria daca vrei sa vii maine cu noi contacteaza-ma si vorbim.

  11. Sange romanesc pentru romani, felicitari, imbratisari pentru voi, ce ati facut acest gest! Nemaipomenit! Ati slujit tara cu sangele vostru la propriu:).

  12. Principalu-i important ca apare ciolpan in poze… zici ca ii profil haifaiv nu blog de organizatie „serioasa”…

    apolodor,

    „Sange romanesc pentru romani”

    cat de „romanesc”? 😀 Te cam inseli… de ai sti tu cat de plin este de rusisme si mentalitati uscate…

  13. omule, ai o problemă
    ştiu că ai alergie la tot ce înseamnă „organizaţie a studenţilor de basarabeni”, dar dacă te apuci să critici, fă-o constructiv măcar.
    trebuia poate să modific pozele şi să-l tai pe Petru din ele doar pentru că e preşedintele organizaţiei ?

  14. NeaGoe, eu sunt din Suceava si am legaturi cu studentii basarabeni de vreo doi ani si basarabeni cunosc de acum 10 ani. Iti spun ca nu e nicio diferenta si sunt români ca oricare altii cu bune si cu rele si cel mai imbucurator e ca generatiile care tot vin in anul I sunt din ce in ce mai atasate de românism si vorbesc limba româna din ce in ce mai corect.
    Daca ai tu o problema personala cu Petru e strict treaba ta. El are meritul de a tine unit un grup. Tu prin ce ai scris aici nu faci decat sa iti demonstrezi românismul, dar prin unul din cele mai mari defecte ale sale si anume DEZBINAREA.

  15. am cunoscut mai multi lideri de organizatie. nu vreau sa-l laud pe Ciolpan, dar o merita. te asigur ca nici un lider basarabean din orice ora, daca era vorba de o actiune de aceasta de donat sange nu mergea in rand cu ceilalti membri sa doneze.
    asa e totdeauna, daca apare o echipa care nu sta degeaba, care se impune tot mai mult, se gasesc zeci de oameni care sunt deranjati de asta. prostia moldoveneasca


Lasă un răspuns

Categorii

