Publicat de: Oxana | Octombrie 4, 2009

Bobocii noştri au fost adoptaţi!

După câteva zile de tensiune legate de cazare, lucrurile au intrat pe făgaşul normal. Am reuşit să rezolvăm (aproape) toate problemele. Bobocii ne sunt înmatriculaţi, cazaţi cu toţii. Dar cel mai important – sunt tare dornici de carte. După ce ne-am cunoscut reciproc, după ce-am ieşit la o seară de socializare, azi am ieşit cu toţii  la o excursie în oraş, avându-i ca ghizi pe Lucian şi prietenul său, profesor de istorie şi bun cunoscător al istoriei Sucevei.

Excursia a durat nici mai mult nici mai puţin – 7 ore ! Adevărat că nu toţi au rezistat până la sfârşitul călătoriei, dar vor avea destule ocazii în următorii an de facultate să descopere Suceava. Am vizitat Mănăstirea Ioan cel Nou de la Suceava, Biserica Mirăuţi, Biserica Domniţelor, Cetatea de Scaun, Mănăstirea Zamca, dar şi alte monumente reprezentative din oraş, fiecare clădire aici având o istorie aparte în spate.

Urmează mai multe activităţi unde vor lua parte studenţii de anul I, dar despre ele vă vom povesti pe parcurs. Esenţial e că ne-am îndeplinit misiunea cu brio – bobocii noştri au fost adoptaţi !

Prieteniile durabile încep de-aici !

păzea ! nu în fiecare zi poţi vedea pe străzile Sucevei un grup de 50 basarabeni dornici de a descoperi oraşul 🙂




La Cetatea de Scaun

Responses

  1. Cei care s-au lasat pagubasi in Centru s-au speriat de Femeia Molie si au fugit in camine.

  2. ma vreau si eu boboc adoptat..la suceava, cluj, imisoara, bucuresti :P.. bravo

  3. 1. Pazea? De ce?

    2. 50 tocmai? In poza am numarat vreo 29, fara sa-i scot pe veteranii ciolpan, ludmila si restu…

  4. ce vezi tu is aia care au ajuns pana la cetate si au reusit sa si iasa din ea

  5. A fost interesanat. 🙂

  6. Lucian,
    daca puneam o poză făcută seara, la 19, avea lumea să creadă că am scris un articol mincinos. Au rămas doar vreo 15. Dar am mai zis, au rămas doar cei mai rezistenţi şi buni. 🙂

  7. Oxana, cu cei mai rezistenti si buni e discriminare, daca sincer 😛
    poate aia mai slabi si mai putin rezistenti aveau gandurile putin mai adanci – ca de ex. cat de greu e la inceput – sau ca au nevoie de liniste, etc.

  8. Pai tocmai ca i-am dus intr-un loc unde puteau medita ore in sir vazand soarele cum apune. Un loc in care zgomotul orasului era departe si nici Lungu nu sapa la tevi.

    Ocazii de plimbare vor mai fi si sincer nu ma asteptam sa fie chiar asa multi interesati

  9. :))))))))
    Oricum e obositor pentru unii, nici nu au reusit sa inteleaga ce si cum.
    Multumim Lucian pentru Sustinere.
    😉

  10. […]     Ne-am întors pe la Catedrală şi am coborât spre Cinematograf şi de aici înapoi în Centru. Venise timpul să vedem şi obiectivele din perioada austriacă. Aşa cum austriecii au avut grija ca din cele 40 de biserici medievale în Suceava să mai rămână vreo 6, aşa şi comuniştii au lăsat doar vreo 6 clădiri din perioada austriacă. Ne-am plimbat pe strada Ştefan cel Mare, denumire a  principalei străzi devenită normalitate în toate oraşele moldovene de pe ambele maluri de Prut. Mi-a părut rău că nu am trecut pe la Simeon Florea Marian, dar pe el şi casa sa i-am lăsat pe data viitoare când vom face turul muzeelor din târg. În zona Tribunalului ne-am despărţit şi le-am lăsat pe fete să meargă în sfârşit spre cămin după mai bine de 7 ore de marş forţat şi am mai rămas cu un flăcau la sfat o bucată până la apusul soarelui. O versiune mai de bun simţ citiţi aici.  […]

  11. Excursia a fost pe bune foarte, foarte ok.
    La drept vorbind am avut senzatia ca m-am aflat la o lectie de istorie in aer liber, la locul faptei. M-am simtit din nou la fel ca la scoala, ce pacat ca nu toate lectiile pe care le-am avut anterior la istorie nu au fost lafel…
    Mersi mult Lucian si tuturor organizatorilor (inclusiv fetelor din 20).
    Sper ca in curind sa vizitam si muzeele din oras.
    Astept cu nerabdare…

    Succese mari la toti caci anul de studii a inceput!
    Doar note bune si foarte bune! 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

