Publicat de: moderrator | Septembrie 21, 2009

Permis de sedere

stema2

Biroul de Imigrari din cadrul Inspectoratului Judetean de Politie Suceava informeaza asupra urmatoarelor modificari:
1) Bursierii Statului Roman nu achita nici un leu pentru obtinerea Permisului de Sedere Temporara.
2) Studentii aceptati la studii Fara Bursa la Universitatea din Suceava achita 120 Euro pentru taxa ViZA (60 $ anul trecut). Plata acestei taxe este OBLIGATORIE pentru Obtinerea Permisului de Sedere.

Responses

  1. http://www.basarabeni.ro/stiri/stiri-de-top/nu-platiti-taxele-pentru-permisul-de-sedere-587/

  2. Este o astfel de parere, dar eu personal am vorbit cu dnul Bulea din cadru B.I. I.J.P.Suceava, care mi-a spus clar, ca nu platim taxa de 230 RON pentru permisul de sedere atat bursierii, cat si nebursierii statului Roman. Dar cei care au fost admisi la fara bursa achita taxa pentru VIZA sau Consulara care anul trecut era 60 $, insa anul acesta a fost dublata la 120 Euro.

  3. Intrebarea mea este daca organizatia are sediu si in Brasov?

  4. organizaţia îşi are sediul în Suceava şi nu are filiale în ţară.
    dar există Organizaţia Studenţilor Basarabeni din Braşov
    mai multe detalii găseşti aici http://www.dordebasarabia.ro

  5. Care este procedura ca să-mi fac permis de ședere a doua oară ?
    Sunt din Republica Moldova, permisul meu expiră-n octombrie și eu sunt la licență anul III, vreau să depun la master în vară după predarea licenței, mă ajută cineva? Mulțumesc anticipat!


Lasă un răspuns

Categorii

